Darul lui Brad Pitt
Brad Pitt le cere ajutorul lui Drew și Jonathan, ca să-i facă o surpriză unei makeup artist. E prieten cu doamna în cauză de 30 de ani, iar acum vrea să-i renoveze garajul.