Vino cu mine
Când l-a cunoscut pe Maurice Mason, Jennifer Hitchcock, 22 de ani, credea că l-a găsit pe bărbatul visurilor ei. Dar drumul făcut până în orașul lui s-a încheiat tragic pentru ea.