Nu mai ignora zarzavaturile!
Zooey primește sfaturi profesioniste de la Dariany Santana și Kevin Curry, care dezvăluie cele mai delicioase trenduri din universul verde și legumele de vis, pe care toți ar trebui să le mâncăm.