Ales ca să ucidă
Jeffrey Locker e găsit în maşina lui, înjunghiat mortal, într-o zonă săracă din New York. Ce căuta acolo ? Discutând cu ucigaşul lui, Aphrodite Jones află o poveste incredibilă.