Dispăruți de pe fața Pământului
Tabitha Tuders, 13 ani, mergea pe jos până în stația de autobuz în fiecare dimineață, dar într-o bună zi nu s-a mai întors acasă. Shemika Cosey doarme la o prietenă și dispare.