Când tânăra Rocío Wanninkhof dispare în 1999, lăsând în urmă adidașii și o baltă de sânge, mama ei începe o căutare necruțătoare până când este găsit cadavrul. Garda Civilă Spaniolă crede că victima și criminalul se cunoșteau.