Credinţă oarbă
Shawn începe sezonul de iarnă cu probleme. Adulmecând aurul, Kris îşi duce familia spre Bluff, locul găsit de Shawn. Zeke pleacă la Hastings Creek, pentru o scufundare periculoasă.