Aurul atârnă mai greu decât sângele
Shawn discută deschis cu tatăl lui despre operațiunea familiei, dar cu rezultate dezastruoase. Emily îl aduce pe tatăl ei în echipă, iar Vernon o recrutează pe fiica lui, Elaine.