Vom fi acoperiţi de aur
Noua echipă a lui Zeke a dat de aur, aşa că Emily, care a sosit târziu, e pusă pe fugă. Scott, cel mai furios muncitor din Nome, se întoarce cu o nouă atitudine. Şi-o va menţine ?