Sfârșitul lui Witt
Jason Witt are tot ce și-ar putea dori, în afară de iubire. Apoi o cunoaște online pe frumoasa Andria Stanley. Dar nu cumva sub zâmbetul ei superb se ascunde un secret întunecat?