Casă de vacanţă în Gulf Shores, Alabama
Un cuplu din Illinois şi cei doi fii ai lor caută un refugiu de vacanţă în Gulf Shores, Alabama, dar nu ştiu dacă să aleagă o casă sau un apartament.