Al Doilea pe Numele Lui
Daemon și Șarpele Mării se confruntă cu Sufragiului Crabilor. Regatul sărbătorește cea de-a doua aniversare a lui Aegon. Rhaenyra este nevoită să ia în calcul perspectiva căsătoriei.