Un French Bulldog agresiv se „atașează” prea mult de John, un drag queen, și partenerul lui, Sammy. Peaches, cel mai ghinionist câine din lume, are nu una, ci două întâlniri. O să găsească oare pe cineva care să-i ofere o casă?