Bun venit în casa bucătăriei italiene!
Prezentatorii Alex Guarnaschelli și Gabe Bertaccini primesc zece chefi în vila din Toscana unde vor locui, vor găti și își vor demonstra măiestria în ale bucătăriei italiene.