Damasc, NE
Justin și Iris îl stopează pe episcopul McNaughton cu un mic-dejun bogat; Ben își urmează viziunile la un hotel sărăcăcios , unde e urmat de Stroud; Sabina își rezolvă neînțelegerile cu Lila.