De ce luptăm?
Compania Easy intră în sfârșit în Germania, întâmpinând surprinzător de puțină rezistență. O patrulă dintr-o pădure din apropiere descoperă un lagăr de concentrare abandonat, încă plin de prizonieri. Brusc, vin vești de la Berlin: Hitler este mort.