Dispărut, adică ucis
Un bărbat dispare dintr-un orășel din Idaho, lăsând în urma lui zvonuri și indicii bizare. După ce e găsit cadavrul lui, adevărul e mai șocant decât și-ar fi putut imagina cineva.