Marele purice zburător
Constructorii Looney îl întâlnesc pe Zippy, un purice acrobat, care locuiește pe spatele lui Sylvester. Ei îi construiesc lui Zippy un circ pentru purici, în încercarea de a-l convinge să se mute și a-l scăpa de Sylvester de mâncărime.