K-nin: Cățelușul Spațial
Marțianul Marvin angajează Constructorii Looney pentru construcția unei case de câine pe Marte, pentru cățelușul său. Daffy se atașează de cățeluș și născocește un plan pentru a-și prelungi timpul de joacă.