Cameră, motor, dezastru
Broscoi își înrolează prietenii pentru a-l ajuta să facă un film cu supereroi, dar egoul său autoritar face ca aceștia să-l lase curând singur. Când nevăstuicile îl păcălesc, se trezește într-o încurcătură și fără prieteni care să-l ajute.