Să nu ajungem la închisoare
Ray și Tanya pun la cale un plan ca să scape de o clientă dificilă. Charlie o sfătuiește pe Tanya s-o mulțumească cum poate pe Lydia. Lenore face față pretențiilor lui Sandee, iar Matt se apropie de Jessica.