Antihristul în New York
După ce împlinește 665 de luni, Stan, un actor aspirant - și Antihristul - este trimis la New York pentru a-și îndeplini destinul de a distruge omenirea. Cu toate astea, haosul e dezlănțuit atunci când merge la un casting pentru o reclamă.