Prințul și broasca pupăciosă
Ivandoe și Bert se întâlnesc cu un prinț mic și nefericit în pădure. Pentru a redeveni broasca frumoasă ce a fost cândva, acesta are nevoie de un sărut. Dar Ivandoe și Bert nu sunt interesați de săruturi, ci de expediții. Aventura continuă!!!