Prințul și Prințesa Bulă
Prințesa Syllabob a fost răpită și lăsată în pădure. Prințul Ivandoe și Bert o găsesc și decid să o ducă înapoi în lac. După multe obstacole, printre care și o întâlnire cu prințul Svan, Ivandoe și Syllabob ajung să fie, cumva, prieteni.