Gloanțe și minciuni
Rangerii Reneau și Stovall bănuiesc că un cuplu a împușcat ilegal o căprioară. Rangerul Iles transportă niște pui de tatu rămași orfani, care vor fi îngrijiți și apoi eliberați.