Notițele lui Sorkin
Eric e de acord să se întâlnească cu Sloan, dar regândește întreaga relație după un apel de la Ashley. Problema lui Andrew pune un contract mare în pericol. Temându-se pentru siguranța lor, Vince și băieții cheamă niște profesioniști.