Trecutul încă n-a trecut
Ada le duce pe Maureen și Rosanna să vadă oceanul. Jeremiah ia legătura cu tatăl lui biologic. Un musafir-surpriză pune în pericol petrecerea bebelușului Sabrinei și al lui Jethro.