Mama ta e pe rețelele de socializare
Myrka și Liliana se ceartă pe rețelele de socializare. Jenna le dă părinților ei un ultimatum, iar Tyra rămâne blocată într-o furtună, în drum spre întâlnirea ei cu Alex și Layla.