Un oraș fantomă închis
Cu acțiunea plasată în Florida din viitorul apropiat, serialul se centrează în jurul antreprenorilor de pompe funebre de la Tender Endings, familia Fantasy: Bunica Baba, copiii ei adulți și nepoata, Euthanasia („Anne”).