Un acvariu de vis pentru Keyshia Cole
Keyshia Cole, cântăreaţă R&B, visează să aibă acasă un acvariu cu apă sărată. Din fericire pentru băieţii de la ATM, fanii ei de pe reţelele de socializare o trimit la firma lor.