Acvariul pentru Nacho Daddy
Magazinul Snap On Tools comandă un acvariu cu o ladă de scule uriaşă, pentru conferinţa anuală a companiei. Nacho Daddy, un restaurant din Vegas, vrea un terariu pentru scorpioni!