Băiatul cu sfârcuri ca de pepperoni
Jen întoarce situația împotriva lui Cole, Chantel obține o întâlnire cu cineva neașteptat, iar Usman rostește cuvântul „iubire”, lăsând-o pe Cortney uluită.