Povestea merge mai departe: Caută necazul cu lumânarea
Emoțiile sunt mari când Devar amenință s-o părăsească pe Mel. Cortney se teme că Antonio vrea să-și continue zilele de burlăcie. Tatăl lui Elizabeth are o discuție cu Andrei.