Te rog să nu mă faci de râs!
Richard se chinuie să obțină aprobarea tatălui lui Kathleen. Prietenul lui Shaun o interoghează la sânge pe Christine, legat de intențiile ei. După o ceartă urâtă, Emma are dubii.