Poveste fără sfârșit
Stephanie dezvăluie un secret, iar Geoffrey ascultă de glasul inimii. Darcey se gândește la viitor. Ed speră să primească o a doua șansă. Lisa și Usman trebuie să-și ia rămas-bun.