Am iertat, dar nu am uitat
Familia lui Bini are o discuție aspră cu Ari despre decizia ei de a rămâne în Etiopia. Deavan îi dă un ultimatum lui Jihoon. Sumit discută cu fratele lui. Tim caută să fie iertat.