Îmi pare rău, dar nu-mi pare rău
Debbie vine cu vești despre relația ei, dar Colt e de părere că se cam grăbește. Natalie se întâlnește cu Josh, dar o schimbare bruscă a evenimentelor îi taie tot cheful.