Pe urmele unei fantome
Fernandei i se aprind călcâiele după noul ei coleg de locuință. Ed e îngrijorat, fiindcă n-a mai vorbit de câteva zile cu Liz. Brittany crede că a sabotat povestea ei cu Terence.