Trăind printre demoni 2
Lorraine și Ed Warren lucrează la una dintre cele mai terifiante anchete paranormale. Ei călătoresc în nordul Londrei pentru a ajuta o mamă singură care crește singură patru copii într-o casă plină de spirite malefice.