Annabelle 3
Ed și Lorraine Warren o duc pe Annabelle în camera cu artefacte din propria casă. Dar aceasta trezește spiritele malefice din cameră.
Hotărâți să o oprească pe Annabelle, Ed și Lorraine Warren o duc în camera cu artefacte din propria casă. Dar Annabelle trezește spiritele malefice din cameră care au o singură țintă: fiica soților Warren.