Secretul lui Adaline
La 29 de ani Adaline trece printr-o experiență care o face să nu mai îmbătrânească niciodată. Adaline își păstrează secretul cu sfințenie timp de 80 de ani până când atrăgătorul Ellis și părinții lui o fac să își confrunte destinul.