Şcoala rechinilor cu Michael Phelps
Alături de Doc Gruber şi Tristan Guttridge de la Laboratorul pentru Rechini din Bimini, Michael Phelps intră în lumea rechinilor - de la mituri spulberate până la scufundări cu ei.