Marii rechini albi din Madagascar
De ce un mare rechin alb, monitorizat în Africa de Sud, a înotat 2 400 km, până în Madagascar? Craig O'Connoll ajunge acolo ca să afle.
De ce un mare rechin alb, monitorizat în Africa de Sud, a urcat 2400 km pe lângă coasta Africii, până în Madagascar? Craig O'Connoll ajunge pe acea insulă îndepărtată ca să afle.