Regina tăcerii (HBO)
Denisa, o fată de 10 ani, este din multe puncte de vedere o străină: ea și familia ei, de etnie romă, s-au stabilit lângă un cartier unde nu sunt doriți. Este o fată surdă într-o comunitate condusă de bărbați.