O lună în Thailanda
Adina e îndrăgostită de Radu și abia așteaptă să se mute împreună; în schimb, el are dubii în ceea ce privește relația lor.
Adina e îndrăgostită de Radu și abia așteaptă să se mute împreună; în schimb, el are dubii în ceea ce privește relația lor. În timp ce face cumpărături la un magazin, Radu o vede pe fosta sa iubită, Nadia, și indecizia sa devine palpabilă.