Minte-mă frumos în Centrul Vechi
Cinci tineri actori se pregătesc pentru un spectacol de teatru, pe o scenă din Centrul Vechi. Dora și Lucy sunt îndrăgostite de Doru, dar lui Doru îi plac păcănelele. Alecu e îndrăgostit de Dora, dar ar fi mulțumit și să rămână cu Lucy.