Nu poți uita trecutul (HBO)
Știind că fiica sa va muri fără un transplant de măduvă, o mamă e silită să-și confrunte greșelile din trecut și să regăsească copilul pe care l-a dat spre adopție cu ani în urmă, în speranța că astfel va avea un donator.