Nimeni nu moare în Lily Dale
Un portret sincer făcut comunității Lily Dale, de la nord de New York, unde cei mai mulți locuitori sunt înregistrați ca având puteri paranormale.
Un portret sincer făcut comunității Lily Dale, de la nord de New York, unde cei mai mulți locuitori sunt înregistrați ca având puteri paranormale și care își câștigă existența ajutându-i pe vizitatori să ia legătura cu cei morți.