Miracol
Filmul este despre o călugăriță tânără, care se strecoară din mănăstirea ei ca să se ocupe de o treabă urgentă și nu se mai întoarce.
Filmul este despre o călugăriță tânără, care se strecoară din mănăstirea ei ca să se ocupe de o treabă urgentă și nu se mai întoarce. Ancheta unui detectiv descoperă indicii și revelații care nu duc doar la adevăr, ci la un miracol.