Milan Kundera: De la glumă la neînsemnătate
Kundera e învăluit în mister. N-a mai dat interviuri de 30 de ani și nu apare în public. Eseurile și dezbaterile lui filosofice din romane dezvăluie însă multe. Filmul pune întrebarea: ce anume din munca lui i-a adus statutul de autor legendar?